Általános szerződési feltételek

Frissítve: 2015. május 20.

1.) HASZNÁLATI FELTÉTELEK

Jelen dokumentum részletezi a WPSupport.hu honlap felhasználási feltételeit. Amennyiben adatkezelési irányelveinkre vagy kíváncsi, elolvashatod a külön erre szolgáló oldalon.

A WPSupport oldal és WordPress karbantartás szolgáltatásainak igénybevétele előtt feltétlenül ajánlott az alábbiak figyelmes elolvasása, értelmezése és elfogadása. Az oldal bármely részének vagy szolgáltatásainak használatával elfogadod annak használati feltételeit. A WPSupport időről-időre felülvizsgálhatja az általános szerződési feltételeket és egyoldalúan módosíthatja azt – a meglevő aktuális ügyfelek előzetes értesítése mellett, valamint ezen oldal frissítési dátumának egyértelmű, jól látható feltüntetésével.

2.) FELTÉTELEK ELFOGADÁSA

A wpsupport.hu webcím alatt elérhető oldalak összességének (“website”) tulajdonosa és üzemeltetője Tóth Zoltán, a WPSupport.hu domain jogtulajdonosa (“Szolgáltató”). Kérjük, olvasd el a feltételeket, mielőtt használatba vennéd a szolgáltatást. Az oldal használatával, a tartalom bármely részének megtekintésével vagy bármely szolgáltatás használatával elfogadod a jelen feltételeket, amelyek az adatkezelési irányelveinkkel együttesen szabályozzák a használat feltételeit. Amennyiben részben vagy egészében nem értesz egyet ezen feltételekkel, kérjük hagyd el az oldalt.

3.) SZOLGÁLTATÁS LEÍRÁSA

A website előfizetéses rendszerű online szolgáltatást nyújt single-site WordPress alapú weboldalak rendszerszintű karbantartási és biztonsági munkafolyamatokra vonatkozóan. Előfizetéses ügyfeleink (“Megrendelő”) részére a WPS2 és WPS3 szolgáltatáscsomag keretében dedikált felületen egyedi és/vagy eseti support kéréseket is kiszolgálunk az előfizetésben foglalt mindenkori feltételek és korlátozások szerint. A WPSupport szolgáltatás nem támogatja a multi-site WordPress rendszereket.

4.) SZOLGÁLTATÁS MEGRENDELÉSE

A dedikált support felülethez kapott hozzáférést ne add ki harmadik személynek, annak adataid kezeld bizalmasan. A Szolgáltató munkatársainak nem áll módjában a support felületen érkező kérések, megbízások eredetének vizsgálatára, így saját elemi érdeked, hogy hozzáférésed ne kerüljön illetéktelen kezekbe. Amennyiben az illetéktelen használat gyanúja felmerül, a Szolgáltató adategyeztetést és adatmódosítást kérhet a Megrendelőtől. Ennek megtörténtéig a dedikált support felület hozzáférését felfüggesztheti. A Szolgáltató nem vállal felelősséget semmiféle olyan kárért, amely a hozzáférés illetéktelen használatával állhat összefüggésben. Anyagi vagy egyéb követelést, kártérítési igényt Megrendelő ezzel kapcsolatban nem támaszthat. Szolgáltatásainkat kizárólag 18. életévüket betöltött cselekvőképes jogi személy vagy magánszemély igényelheti.

5.) FIZETÉSI FELTÉTELEK

Az online igénylőlapon leadott megrendelést követően a kapcsolattartásra megadott email címre proforma számlát küldünk, ennek kiegyenlítését követően kezdjük meg a tényleges szolgáltatást. Az elektronikus számlát szintén erre az email címre küldjük Megrendelőinknek. Szolgáltató szolgáltatásait alanyi áfamentes KATA-s egyéni vállalkozóként nyújtja, ennek megfelelően a kiállított számla alanyi áfamentes.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot szolgáltatásai árának előzetes bejelentés nélküli módosítására. Ezen módosítások kapcsán aktuális előfizetéses ügyfeleink nem élhetnek semmiféle visszatérítési igénnyel vagy bármely egyéb kompenzációval. A Szolgáltató a szolgáltatás díját megemelheti, amennyiben arról írásos tájékoztatást küld az ügyfeleknek, legalább 3 héttel a szolgáltatási időszak lejáratát megelőzően. Amennyiben a Megrendelő nem mondja fel a szerződést szabályszerűen, legkésőbb addig az időpontig, míg az emelés esedékessé válik, úgy rá a továbbiakban az emelt szolgáltatási díjak vonatkoznak.

6.) FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA

A Szolgáltató semmilyen formában nem tehető felelőssé az általa karbantartott weboldalak hálózati, tárhely vagy egyéb technikai hibájából eredő üzemszünetéért. A Szolgáltató az általa nyújtott szolgáltatás keretén belül mindig maximálisan a Megrendelő érdekeit figyelembe véve cselekszik, ám az esetleges hálózati vagy direkt támadásokkal szemben, illetve az ún. “0-day” sebezhetőségekkel szemben 100%-os védelmet nem garantál – mint ahogy nem garantálja ezt egyetlen, hasonló profilú hazai vagy nemzetközi cég vagy vállalkozás sem. A Szolgáltató nem vállal felelősséget semmilyen közvetett vagy közvetlen kárért (például, de nem kizárólagosan felsorolva, így egyéb lehetőséget sem kizárva: adatvesztés, üzleti haszon elmaradása, üzleti tevékenység félbeszakadása, egyéb anyagi veszteségek), mely a szolgáltatás használatából vagy esetleges gátolt működéséből ered. A Szolgáltató felelőssége a jelen szerződésben foglaltakra korlátozódik és ez alapján az esetleges kártérítés összege nem haladhatja meg a Megrendelő által vásárolt szolgáltatás(ok) ellenértékeként kifizetett összeget.

7.) SZERZŐI ÉS TULAJDONJOGOK

WPSupport, wpsupport.hu és más WPSupport grafikák, logók, minták, fejlécek, ikonok, szolgáltatás neve és minden egyéb szellemi tulajdon egyedüli és kizárólagos szellemi tulajdonosa Tóth Zoltán, a WPSupport.hu domain jogtulajdonosa. Ezeket tilos használni a jogtulajdonos előzetes írásbeli engedélye nélkül.

8.) TÁMOGATÁSI KÉRÉSEK ÉS ÉSSZERŰ HASZNÁLAT

Támogatási kérést (“hibajegy”) rögzíteni kizárólag a dedikált felületen lehet (csak WPS2 vagy WPS3 előfizetés esetén). Minden kérés feldolgozásra kerül, de csak azokat fogadjuk be végrehajtható feladatként, amelyek kivitelezése nem lépi túl a 30 perces időlimitet. Megrendelőnként egyidejűleg 1 darab nyitott hibajegy lehet, ennek feldolgozását és lezárását követően kezdjük meg az időrendben következő hibajegy feldolgozását. A hibajegyben foglalt kérés időigényének megállapítására, felülbírálatára kizárólag a Szolgáltató munkatársai jogosultak. A Szolgáltató folyamatos szolgáltatást biztosít, a garantált válaszidőkről a szolgáltatáscsomagok mindenkori leírása alapján tájékozódhat.

8.1.) Az elfogadható kérések csoportosítása

A támogatási kérelmek (“hibajegy”) az alábbi kategóriákba tartozhatnak:
felhasználói felület (UI) hibaelhárítás (HTML, CSS)
design elemek stíluslapjai (CSS)
publikus tartalom és kép szerkesztés
WordPress tanácsadás (javaslatok és támogatás)
optimalizálás (CSS, Javascript és képek tömörítés)
téma/sablon és plugin audit
plugin telepítése és beállítása
Ha nem vagy benne biztos, hogy a kérelem megfeleltethető ezeknek a kritériumoknak, küldd be és csapatunk gyorsan elbírálja.

8.2.) Az elutasításra kerülő kérések csoportosítása

Példák olyan kérésekre, amelyek kívül esnek a WPSupport szolgáltatások körén:
honlap átalakítása
nyitóoldal kialakítás
alapvető grafikai elemek kialakítása (gombok, bannerek, stb.)
egyedi bővítmény fejlesztés
egyedi téma/sablon fejlesztés
keresőmarketing / SEO szolgáltatások
minden olyan kérés, amelynek végrehajtása 30 percnél több időt igényel a WPSupport munkatársai részéről

8.3.) A “korlátlan” használat fogalma

A Szolgáltató a WPS3 csomagban foglalt korlátlan támogatási kérelem definiálására, annak megváltoztatására és felülbírálatára mindenkor fenntartja a jogot. A korlátlan szolgáltatás keretein belül a dedikált felületen lehetőség van több (elméletileg korlátlan darabszámú) hibajegy rögzítésére, amelyet a Szolgáltató beérkezési sorrendben dolgoz fel. Egy Megrendelőnek egyidejűleg 1 darab nyitott vagy függőben levő státuszú hibajegye lehet, ennek megoldásáig, illetve lezárásáig újabb hibajegyek beküldésére van lehetősége, de a Szolgáltató egyidejűleg legfeljebb 1 hibajegy/kérlem feldolgozását végzi. Amennyiben a Szolgáltató úgy ítéli meg, hogy Megrendelő támogatási kérelmei nem férnek bele az ésszerű használat körébe, úgy előzetes értesítést követően visszautasíthatja ezen kérelmek egy részét, kirívó esetben felmondhatja jelen szerződést.

9.) SZOLGÁLTATÁS FELMONDÁSA

Felveheted velünk a kapcsolatot a Kapcsolat oldalon keresztül.

10.) VÁLTOZÁS

A WPSupport fenntartja magának a jogot, hogy saját belátása szerint – előzetes bejelentést követően – módosítsa az Általános szerződési feltételeket.